Svaka promjena počinje s jednim korakom - prvim.
Ja sam poslovni i career coach. Radim s klijentima koji žele izgraditi najbolju poslovnu verziju sebe i maksimalno utilizirati svoj potencijal.
Poseban fokus su mi leaderi koji žele razvijati svoje leadership kompetencije i koji vjeruju u razvoj, osnaživanje i kolaboraciju.
Klijentima pomažem razumjeti i osvijestiti njihove potrebe u karijeri, a osnažujem ih i u planiranju akcija koje će dovesti do ostvarenja tih potreba.
U svom se radu vodim EMCC Globalnim Etičkim kodeksom.
Coaching je suradnički odnos ravnopravnih partnera koji predstavlja facilitirani proces prolaska kroz promjenu. Klijent osvještava vlastita ograničavajuća ponašanja, uvjerenja i misli, uči ih prihvaćati, koristiti i oblikovati kako bi ih u budućnosti mogao koristiti za ostvarivanje svojih ciljeva.
Kroz coaching proces, klijent osvještava svoju sadašnjost, postavlja ciljeve za budućnost i planira poduzimanje aktivnosti kako bi tamo i stigao.
Coach koristi različite metode i tehnike, potiče, postavlja pitanja, reflektira i daje povratnu informaciju kako bi omogućio uvide i učenja.
Coach ne daje konkretne savjete rješavanja problema i ne odlučuje umjesto klijenta. Samostalno donošenje odluka i učenje kako učiti i promatrati samog sebe neki su od važnih rezultata coachinga.
Kroz coaching, klijent i coach razvijaju odnos povjerenja, pa je klijent spreman na izazove i eksperimente. Klijent je aktivan i u promatranju i evaluaciji samog coachinga, te će coachu jasno reći što funkcionira a što ne, kako bi coaching bio što je moguće više prilagođen potrebama klijenta.
Coaching sastanci održavaju se u prostorijama klijenta, po izboru klijenta ili online, traju 60-90 minuta, a optimalno je održavati jedan coaching sastanak svakih 2 tjedna. Nije preporučeno da između sastanaka prođe više od 3 tjedna kako bi se osigurao kontinuitet procesa, a za cjelovitost procesa i ostvarenje ciljeva coachinga, preporučeno je provesti minimalno 6-10 sastanaka, tijekom 3-6 mjeseci.
Na početku procesa, prvi će sastanak u trajanju od 30 min služiti kao chemistry check za obje strane: za upoznavanje coacha s klijentom i s potrebama klijenta, a klijenta s coachem i procesom coachinga.
Ako se dogovori suradnja, na prvom sljedećem coaching susretu, coach i klijent zajednički će definirati ciljeve coachinga i mjere uspjeha, a tokom procesa će ih po potrebi modificirati.
Na kraju procesa, nakon maksimalno 10 sastanaka, održat će se završni sastanak, kako bi se utvrdilo jesu li ciljevi coachinga postignuti, te treba li nastaviti proces.
Ukoliko se tijekom coachinga otvore teme koje imaju polazište dublje, u području kojim se coach ne bavi, coach će uputiti klijenta s kime može nastaviti raditi na tim temama.
Ukoliko se coaching dogovara od strane poslodavca klijenta, nakon chemistry checka, na prvom se sastanku uz prisustvo coacha, klijenta, managera / sponzora i predstavnika HR-a dogovaraju ciljevi coachinga.
Poželjno je da tom sastanku prethode individualni sastanci managera i klijenta kako bi se kreirao usuglašeni okvir ciljeva koji se žele postići kroz coaching.
Sadržaj iznesen tijekom coaching susreta je povjerljiv i ostaje isključivo između coacha i klijenta. Ukoliko je proces dogovoren od strane poslodavca klijenta, samo će klijent odlučiti što će podijeliti sa sponzorom i sam će pripremiti svoj osvrt na prethodno postavljene ciljeve.